رشد چشمگیر فعالیت های قرآنی، باعث ارتقای روحیه معنوی کارکنان ارتش شده است

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
رشد چشمگیر فعالیت های قرآنی، باعث ارتقای روحیه معنوی کارکنان ارتش شده است

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در بازدید از کلاس های قرآنی این قرارگاه گفت: رشد چشمگیر فعالیت های قرآنی، باعث ارتقای روحیه معنوی کارکنان ارتش شده است.

وی که به همراه حجت الاسلام والمسلمین انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از کلاس­های قرآن بازدید می کرد، ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برپایی این کلاسها گفت: نگاهی که به کلاس­های قرآن در قرارگاه پدافند هوایی شده است یک نگاه تعمقی است نه یک دید ویترینی و اگر امروز ما شاهد هستیم در بعضی کشورها تکفیری ها آشوب و درگیری ایجاد کرده اند به علت عدم فهم صحیح و عمیق آنها از قرآن می باشد، لذا لازم است مفاهیم قرآنی را به خوبی و درستی درک کرده و در زندگی خود به کار ببندیم.

امیر سرتیپ اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: ما باید از قرآن برای ارتقای اسلام واقعی استفاده کنیم نه اسلام آمریکایی که امروز تکفیری ها مدعی آن هستند.

سرتیپ اسماعیلی در پایان افزود: قرآن، برکت است و مانند قطرات باران باعث رشد و زندگی می شود و امروز به یاری خداوند و تلاش مجموعه عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی، در زمینه فعالیت های قرآنی رشد چشمگیری به وجود آمده که باعث ارتقای روحیه معنوی کارکنان شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: نظامی ؛ توان رزمی ، اقتدار نیروهای مسلح و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 11 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: